Posaďte sa do prvej rady

Prihláste sa a dostávajte články z nášho blogu medzi prvými

Prepájame e-shopy so sieťou MALL Marketplace
Case studies | Weby, e-shopy & CMS | Kristián Filo | 29. apríla 2021

Mall.sk už nie je len bežný internetový obchod. V rámci partnerského predaja MALL Partner je možné napojiť akýkoľvek e-shop...

Prepojili sme WooCommerce e-shop s informačným systémom KARAT
Case studies | Weby, e-shopy & CMS | Kristián Filo | 29. apríla 2021

Už v minulosti sme prepojili niekoľko väčších aj menších e-shopov s rôznymi ERP systémami, cenovými porovnávačmi, či externými systémami...

Business Manager: Udelenie prístupu špecialistovi
Návody | Sociálne siete | Patrik Hradiský | 22. apríla 2021

Ak si neviete dať rady ani s vytvorením účtu Business Manager, vytvorili sme pre vás podrobný návod. Ak však...

Ako vytvoriť Facebook Business Manager účet
Návody | Sociálne siete | Patrik Hradiský | 22. apríla 2021

Pokiaľ plánujete inzerovať na sociálnych sieťach Facebook či Instagram efektívne, budete potrebovať Business Manager účet. Ide o akési centrum,...

PPC slovník
PPC reklama | Patrik Hradiský | 7. apríla 2021

Pripravili sme pre vás slovník, ktorý obsahuje základné pojmy používané v oblasti PPC reklamy. V slovníku nájdete vysvetlenie najčastejších...

Čo je to PPC reklama?
PPC reklama | Patrik Hradiský | 25. marca 2021

Ak sa pohybujete vo svete online marketingu, často sa stretnete s pojmom PPC reklama. Medzi ľuďmi, ktorí sa s...

Vytvorili sme všestranný web pre spoločnosť SAD Zvolen
Case studies | Weby, e-shopy & CMS | Kristián Filo | 9. februára 2021

Náš klient Slovenská autobusová doprava Zvolen, a.s. sa na nás obrátil s požiadavkou na prestavbu ich starého webu. Pôvodný...

Google Analytics 4: Prečo a ako ho začať používať už dnes?
Návody | PPC reklama | SEO optimalizácia | Patrik Hradiský | 3. novembra 2020

Určite každý marketingový špecialista, ktorý aktívne využíva tento analytický nástroj už zaznamenal príchod novej verzie s názvom Google Analytics...

Google Analytics 4: Ako nastaviť meranie pomocou GTM
Návody | SEO optimalizácia | Patrik Hradiský | 3. novembra 2020

Pri prepojení webu s nástrojom Google Analytics 4 máte v podstate rovnaké možnosti ako pri predchádzajúcej verzii Universal Analytics....

Ako udeliť AHOiREKLAME prístup do GTM (Google Tag Manager)
Návody | SEO optimalizácia | Patrik Hradiský | 23. októbra 2020

Správca značiek, alebo medzinárodne nazývaný Google Tag Manager je veľmi šikovným pomocníkom pri pridávaní rôznych útržkov do zdrojového kódu...