Články z kategórie PPC reklama

Google Analytics 4: Prečo a ako ho začať používať už dnes?
Návody | PPC reklama | SEO optimalizácia | Patrik Hradiský | 3. novembra 2020

Určite každý marketingový špecialista, ktorý aktívne využíva tento analytický nástroj už zaznamenal príchod novej verzie s názvom Google Analytics...

Google Ads: Typy zhody kľúčových slov
PPC reklama | SEO optimalizácia | Patrik Hradiský | 7. októbra 2020

Kľúčové slová sú jedným zo základných stavebných prvkov inzercie v Google Ads, najmä vo vyhľadávacej sieti. Pomocou nich vieme...

Google Ads a 4 základné typy reklám
PPC reklama | SEO optimalizácia | Katarína Čabová | 1. júna 2020

V dnešnej dobe vždy, keď niečo potrebujeme, hľadáme na internete. Je to najjednoduchší spôsob ako rýchlo nájsť tovar, alebo službu...

Ako si nastaviť platobné údaje v Google Ads (predtým AdWords)
Návody | PPC reklama | SEO optimalizácia | Miroslava Marková | 12. júna 2019

Štandardne spolupracujeme so všetkými klientmi na princípe správcovského účtu s priamou fakturáciou na klienta a priamym sťahovaním vyčerpaného kreditu z platobnej karty...

Ako udeliť AHOiREKLAME prístup do Google Ads (predtým AdWords)
Návody | PPC reklama | SEO optimalizácia | Miroslava Marková | 9. júna 2019

Ak už máte vytvorený vlastný Google Ads účet (predtým sa volal Google AdWords), nie je nevyhnutné vytvárať ďalší účet....