Google Analytics 4: Ako nastaviť meranie pomocou GTM
Návody | SEO optimalizácia | 3. novembra 2020Pri prepojení webu s nástrojom Google Analytics 4 máte v podstate rovnaké možnosti ako pri predchádzajúcej verzii Universal Analytics....
Pri prepojení webu s nástrojom Google Analytics 4 máte v podstate rovnaké možnosti ako pri predchádzajúcej verzii Universal Analytics....
Správca značiek, alebo medzinárodne nazývaný Google Tag Manager je veľmi šikovným pomocníkom pri pridávaní rôznych útržkov do zdrojového kódu...
WooCommerce (ako aj každá iná e-commerce platforma) využíva stavy objednávok na to, aby zákazníkovi, či predajcovi dal najavo v...
V prípade, že pre klienta budujete web poháňaný WordPress-om, mali by ste myslieť na každý detail a tiež na...
Aj napriek tomu, že WordPress poháňa takmer 34% webových stránok najrôznejších zameraní na celom internete (a 60% stránok s...
Štandardne spolupracujeme so všetkými klientmi na princípe správcovského účtu s priamou fakturáciou na klienta a priamym sťahovaním vyčerpaného kreditu z platobnej karty...
Ak už máte vytvorený vlastný Google Ads účet, nie je nevyhnutné vytvárať ďalší účet. Stačí, ak agentúre nazdieľate prístup...
Ak si neviete dať rady ani s vytvorením účtu Business Manager, vytvorili sme pre vás podrobný návod. Ak ste...
Facebook Pixel je kód, ktorý meria návštevnosť na vašom webe a vie ju anonymne spárovať s užívateľmi Facebooku. Na základe týchto...
Udelenie prístupu k reklamnému účtu / reklamné účty v Business Manageri Táto časť návodu bude komplikovanejšia najmä pre úplných laikov, preto...