Google Analytics 4: Ako nastaviť meranie pomocou GTM
Návody | SEO optimalizácia | Mgr. Patrik Hradiský | 3. novembra 2020

Pri prepojení webu s nástrojom Google Analytics 4 máte v podstate rovnaké možnosti ako pri predchádzajúcej verzii Universal Analytics....

Ako udeliť prístup do GTM (Google Tag Manager)
Návody | SEO optimalizácia | Mgr. Patrik Hradiský | 23. októbra 2020 | Aktualizované: 13. apríla 2022

Správca značiek, alebo medzinárodne nazývaný Google Tag Manager je veľmi šikovným pomocníkom pri pridávaní rôznych útržkov do zdrojového kódu...

Automatizácia správy skladu e-shopu pomocou webovej aplikácie
Case studies | Programovanie | Weby, e-shopy & CMS | Kristián Filo | 9. októbra 2020

V prípade, že nemáte e-shop prepojený s ERP systémom, ktorý by za vás plnohodnotne riešil skladové hospodárstvo a logistiku,...

Google Ads: Typy zhody kľúčových slov
PPC reklama | SEO optimalizácia | Mgr. Patrik Hradiský | 7. októbra 2020

Kľúčové slová sú jedným zo základných stavebných prvkov inzercie v Google Ads, najmä vo vyhľadávacej sieti. Pomocou nich vieme...

Google Ads a 4 základné typy reklám
PPC reklama | SEO optimalizácia | Katarína Čabová | 1. júna 2020

V dnešnej dobe vždy, keď niečo potrebujeme, hľadáme na internete. Je to najjednoduchší spôsob ako rýchlo nájsť tovar, alebo službu...

Zachráňte svoj biznis a prejdite do online sveta! Najdôležitejšie tipy na jednom mieste.
SEO optimalizácia | Sociálne siete | Weby, e-shopy & CMS | Katarína Čabová | 17. apríla 2020

Svet sa už dlhšie transformuje do online prostredia. Či je to dobré alebo zlé závisí od uhla pohľadu. Pokrok...

Rok 2019 so značkou PPRESS
Case studies | SEO optimalizácia | Sociálne siete | Jana Záchenská, Katarína Čabová | 7. apríla 2020

Rok 2019 bol pre značku PPRESS, ktorá je výhradným distribútorom cukroviniek Dr Gerard na Slovensku, zasvätený progresu. Koncom leta...

Tvoríme komplexné e-shopy s napojením na rôzne ERP systémy
SEO optimalizácia | Weby, e-shopy & CMS | Kristián Filo | 24. marca 2020

Už niekoľko rokov sa našich klientov snažíme presviedčať, aby začali podnikať v online prostredí. Kto tak ešte neurobil, má...

Ako robiť branding na sociálnych sieťach
Sociálne siete | Jana Záchenská | 12. septembra 2019

Vytvoriť kvalitnú značku, ktorá sa presadí v silnej konkurencii a prežije na trhu viac ako niekoľko sezón dá naozaj zabrať. Prinášame...

Bez pluginu: Vlastné stavy WooCommerce objednávok
Návody | Weby, e-shopy & CMS | Kristián Filo | 16. augusta 2019

WooCommerce (ako aj každá iná e-commerce platforma) využíva stavy objednávok na to, aby zákazníkovi, či predajcovi dal najavo v...