Eshop

Vyskladajte si u nás váš nový e-shop!

Ste o krok bližšie k vášmu novému internetovému obchodu. Máme pre vás pripravené riešenie komplexných e-shopov na mieru za prijateľné ceny. Vyplňte tento krátky dotazník a pozrite si približnú cenovú kalkuláciu.

1. Komplexnosť web dizajnu

Máte záujem o jednoduchý, čistý a praktický dizajn, alebo skôr niečo kreatívnejšie a netradičnejšie? Prípadne, máte navrhnutý svoj vlastný dizajn, ktorý nám viete dodať vo vhodných formátoch (XD, Sketch, PSD, AI...)? Ak áno, váš dizajn premeníme na interaktívny kód.

2. Ako bude vyzerať hlavička e-shopu?

Aké prvky by mala hlavička e-shopu obsahovať? Okrem loga a menu navigácie môžete do hlavičky pridať rôzne kontaktné informácie, či napríklad ikony sociálnych sietí.

3. Ako bude vyzerať hlavné menu?

Na základe predpokladanej štruktúry a rozsahuje e-shopu nám skúste priblížiť, ako bude vyzerať hlavné navigačné menu. Bude to jednoduché menu, viacúrovňové menu, alebo hierarchicky rozdelené "mega-menu" (s obrázkami, kategóriami, stĺpcami a pod.)?

4. Ako bude vyzerať pätička e-shopu

Zadefinujte, ako by mala vyzerať päta e-shopu (spodok každej podstránky). Môže ísť o jednoduchú lištu s copyrightom, či o komplexnejšiu pätu s textom, alebo dokonca s interaktívnymi prvkami (tlačidlo, formulár na odber newslettra a podobne).

5. Bude mať e-shop portálovú časť?

Zadefinujte, či bude váš nový obchod iba klasický e-shop, alebo preferujete komplexný portál, ktorého súčasťou bude okrem sekcií s produktami napríklad aj blog, či iné statické podstránky.

6. Interaktívny slider/carousel

Pohyblivý slider, alebo carousel je ideálny spôsob, ako na úvodnej stránke zaujať návštevníkov ihneď po načítaní e-shopu. Môže zobrazovať napríklad prezentačné obrázky produktov, texty a rôzny iný obsah s CTA (call-to-action) prvkami na dokončenie konverzie. Dajte nám vedieť, ako sa slider na vašom webe pozdáva vám.

7. Bude mať e-shop viac jazykov?

V prípade, že potrebujete, aby sa e-shop zobrazoval vo viacerých jazykových mutáciách - nie je problém! Povedzte nám, v koľkých jazykoch by sa váš web mal zobrazovať.

8. Počet produktov v e-shope

Podľa počtu produktov sa vieme pripraviť na prípadné časové zdržanie, či technologickú náročnosť a optimalizáciu. Koľko produktov v e-shope očakávate?

9. Produktové fotografie

V prípade, že nám produktové fotografie nedodáte, pomôžeme vám s ich nafotením a postprodukciou pre účely e-shopu? Potrebujete prípadne okrem produktových fotografií aj prípravu rôznych grafík, či ilustracií na mieru?

10. Potrebujete filtrovanie produktov?

S množstvom obsahu narastá aj potreba tento obsah filtrovať. Dajte nám vedieť, či potrebujete iba jednoduché filtrovanie (napr. podľa kategórií), alebo komplexnejšie (napr. kategórie, farby, výrobcovia a podobne).

11. Potrebujete vyhľadávanie produktov?

Okrem filtra vieme spracovať aj vyhľadávanie. Môže ísť o jednoduchý fulltextový vyhľadávač produktov, alebo komplexný vyhľadávač, ktorý výsledky zobrazuje v reálnom čase, napríklad aj s obrázkovými miniatúrami.

12. Aké budú platobné metódy?

Dajte nám vedieť, či vám stačí jednoduchý spôsob platby na dobierku, prípadne doplnený o platbu prevodom, alebo či potrebujete aj komplexnú a automatickú online platbu kartou.

13. Aké budú spôsoby dopravy?

Dôležitá je pre nás aj informácia o spôsoboch dopravy. Bude vám stačiť jednoduchá dobierka, prípadne doplnená o nejakú kuriérsku spoločnosť, alebo potrebujete e-shop integrovať s výdajným miestom (ako napr. Packeta)?

14. Potrebujete špecifické nastavenie cenotvorby?

Budete v e-shope pracovať len s východzím cenníkom pre všetkých zákazníkov, alebo potrebujete implementovať aj špecifickú cenotvorbu? Môže ísť napríklad o množstevné zľavy, rôzne cenové hladiny, či individuálne partnerské cenníky.

15. Budú generované PDF faktúry?

V prípade, že sa o odosielanie faktúr nestará váš ERP systém, je vhodné aby ich generoval samotný e-shop. Je možné implementovať jednoduché faktúry so základnými informáciami, alebo zložité faktúry, obsahovo aj štruktúrne príspôsobené na mieru.

16. Bude e-shop napojený na nejaký ERP systém?

V prípade, že využívate nejaký ERP systém (Pohoda, OBERON, KROS...), je veľmi výhodné prepojiť ho s e-shopom. Či už formou manuálneho XML exportu/importu, alebo formou plne automatickej online komunikácie, kedy ušetríte stovky hodín práce.

17. Kontaktný formulár

Kontaktný formulár je jednoduchý spôsob pre zákazníka, ako vás môže kontaktovať. Využiť môžete klasický formulár so základnými textovými poľami, alebo komplexný formulár, ktorý môže obsahovať napr. možnosť vybrať dátum, či nahrať súbor ako prílohu.

18. Interaktívna mapa

Svoje podnikanie môžete okrem adresy v textovej podobe zobraziť aj na interaktívnej mape. Priblížte nám, ako by ste ju na vašom webe chceli využívať.

19. Dodatočná optimalizácia a analytika

V rámci optimalizácie e-shopu rátame automaticky s odladením responzívneho zobrazenia, implementáciou SEO riešení a technické zastrešenie legislatívy GDPR. Na výber však máte z vyšších balíčkov, zahrňujúcich najmä implementáciu služieb webovej analytiky pre zefektívnenie vášho podnikania.

Hotovo!

Predbežná cenová kalkulácia je

Cenový odhad Vášho webu je len orientačný. Ku zvoleným parametrom sa môžete vrátiť a zmeniť vaše rozhodnutie.

V prípade, že chcete vedieť cenu jednotlivých parametrov a zistiť, kde by sa dalo ušetriť, nechajte nám e-mail a odošleme Vám podrobný rozpis cien pre jednotlivé položky.

Tešíme sa na spoluprácu!

Nezáväzná žiadosť o detailnejšiu cenovú ponuku:


Súhlasím so spracovaním osobných údajov *

Chcem dostávať najnovšie tipy, návody a analýzy z prostredia digitálneho marketingu a e-commerce na svoj email pre zefektívnenie môjho podnikania


Stále váhate ? Pozrite si naše portfólio.

+421 948 381 303

.