Eshop

Vyskladajte si u nás váš nový e-shop!

Ste o krok bližšie k vášmu novému internetovému obchodu. Máme pre vás pripravené riešenie komplexných e-shopov na mieru za prijateľné ceny. Vyplňte tento krátky dotazník a pozrite si približnú cenovú kalkuláciu.

1. V akom štádiu je identita spoločnosti?

Bude súčasťou tvorby e-shopu aj príprava loga, či komplexného dizajn manuálu značky? Ak nie, viete nám tieto vizuály a dáta dodať?

2. Máte predstavu o dizajne?

Máte záujem o jednoduchý, čistý a praktický dizajn, alebo skôr niečo kreatívnejšie a netradičnejšie? Prípadne, máte navrhnutý svoj vlastný dizajn, ktorý nám viete dodať vo vhodných formátoch (XD, Sketch, PSD, AI...)?

3. Ako bude vyzerať hlavička e-shopu?

Zadefinujte, či preferujete klasickú hlavičku na vrchu stránky, alebo netradičnejšiu na bočnej strane. Dajte nám tiež vedieť, aké rozloženie preferujete.

4. Ako bude vyzerať hlavné menu?

Na základe predpokladanej štruktúry a rozsahu e-shopu nám skúste priblížiť, ako bude vyzerať hlavné navigačné menu. Bude to jednoduché menu, viacúrovňové menu, alebo hierarchicky rozdelené "mega-menu" (s obrázkami, kategóriami, stĺpcami a pod.)?

5. Doplňujúce prvky v hlavičke

Povedzte nám, aké doplňujúce prvky by ste chceli mať v hlavičke e-shopu. Napríklad ikony sociálnych sietí, alebo rýchly odkaz na telefónny, či mailový kontakt.

6. Pätička e-shopu

Zadefinujte, ako by mala vyzerať päta e-shopu (spodok každej podstránky). Môže ísť o jednoduchú lištu s copyrightom, či o komplexnejšiu pätu s textom, alebo dokonca s interaktívnymi prvkami (tlačidlo, formulár).

7. Bude mať e-shop portálovú časť?

Zadefinujte, či bude váš nový obchod iba klasický e-shop so súvisiacimi podstránkami, alebo preferujete komplexný portál, ktorého súčasťou bude okrem sekcie e-shop aj napríklad blog, či iné statické podstránky.

8. Slider na úvodnej stránke

Slider je ideálny spôsob, ako zaujať návštevníkov ihneď po načítaním e-shopu pútavou grafikou, odkazom na akciu a podobne. Nižšie nám dajte vedieť, ako sa slider vo vašom obchode pozdáva vám.

9. Bude mať e-shop viac jazykov?

V prípade, že potrebujete, aby sa obchod zobrazoval vo viacerých jazykových mutáciách - nie je problém! Povedzte nám, v koľkých jazykoch by sa mal zobrazovať.

10. Typ obsahu e-shopu

Bude typ obsahu iba statický (nemenný), alebo požadujete aj vytváranie dynamického obsahu cez administráciu (napríklad pridávanie blogov, či galérií)?

11. Počet produktov v obchode

Podľa počtu produktov sa vieme pripraviť na prípadné časové zdržanie, či technologickú náročnosť a optimalizáciu. Koľko produktov v e-shope očakávate?

12. Fotografie produktov

Povedzte nám, ako budú riešené fotografie a obrázky produktov. Budú dodané v plnohodnotne použiteľnom formáte od vás, alebo potrebujete fotografické/grafické práce na ich prípravu od nás?

13. Budú môcť ľudia odosielať recenzie?

Interakcia návštevníkov s obsahom je veľmi dôležitá. V mnohých prípadoch sú skvelé napríklad používateľské recenzie k produktom. Budú môcť používatelia odosielať recenzie?

14. Potrebujete filtrovanie produktov?

S množstvom produktov narastá aj potreba medzi nimi filtrovať. Dajte nám vedieť, či potrebujete iba jednoduché filtrovanie (napr. podľa kategórií), alebo komplexnejšie (napr. kategórie, farby, výrobcovia a podobne).

15. Potrebujete vyhľadávanie produktov?

Okrem filtra vieme spracovať aj vyhľadávanie. Môže ísť o jednoduchý fulltextový vyhľadávač, alebo komplexný vyhľadávač, ktorý výsledky zobrazuje v reálnom čase, napríklad aj s obrázkovými miniatúrami.

16. Aké budú platobné metódy?

Dajte nám vedieť, či vám stačí jednoduchý spôsob platby na dobierku, prípadne doplnený o platbu prevodom, alebo či potrebujete aj komplexnú a automatickú online platbu kartou.

17. Aké budú spôsoby dopravy?

Dôležitá je pre nás aj informácia o spôsoboch dopravy. Bude vám stačiť jednoduchá dobierka, prípadne doplnená o nejakú kuriérsku spoločnosť, alebo potrebujete e-shop integrovať s výdajným miestom (ako napr. Zásielkovňa)?

18. Potrebujete zľavové kupóny?

Zľavové kupóny sú skvelý nástroj pre zvýšenie konverzií. Vygenerovať môžeme ľubovoľné množstvo Jednoduchých kupónov (s manuálne zadanými parametrami), alebo môžeme vytvoriť Komplexné kupóny (pokročilé podmienky a limity použitia).

19. Budú použité množstevné zľavy?

Želáte si implementovať funkcionalitu množstevných zliav - či už globálne, alebo pre niektorý z produktov osobitne?

20. Budú použité rôzne cenové hladiny?

Mnohé e-shopy (najmä B2B) využívajú rôzne cenové hladiny pre rôzne používateľské skupiny. Napríklad B2B klienti majú výhodnejšie ceny, ako bežní zaregistrovaní používatelia. Potrebujete takúto funkcionalitu?

21. Budú generované PDF faktúry?

V prípade, že sa o odosielanie faktúr nestará váš ERP systém, je vhodné aby ich generoval samotný e-shop. Je možné implementovať jednoduché faktúry so základnými informáciami, alebo zložité faktúry, obsahovo aj štruktúrne príspôsobené na mieru.

22. Bude e-shop napojený na nejaký ERP systém?

V prípade, že využívate nejaký ERP systém (Pohoda, SAP, Oberon...), je veľmi výhodné prepojiť ho s e-shopom. Či už formou manuálneho XML exportu/importu, alebo formou plne automatickej online komunikácie, kedy ušetríte stovky hodín práce.

23. Kontaktný formulár

Formulár je jednoduchý spôsob pre návštevníka e-shopu na kontaktovanie prevádzkovateľa. Využiť môžete klasický formulár so základnými poľami, alebo komplexný (napr. s možnosťou vybrať dátum, či nahrať súbor).

24. Bude mať e-shop viac typov kontaktných formulárov?

Pri komplexnejších weboch často jeden typ kontaktného formuláru nestačí. Niekedy je napríklad potrebný osobitný formulár pre bežné kontaktovanie, pre odoslanie reakcie na pracovnú poniku (napr. s CV v prílohe), či pre rezerváciu auta.

25. Interaktívna mapa

Svoje podnikanie môžete okrem adresy v textovej podobe zobraziť aj na interaktívnej mape. Priblížte nám, či a ako by ste ju na vašom webe chceli využívať.

26. Programovanie a nadstavby

Ak máte v hlave predstavy o vašom e-shope, ktoré neboli obsiahnuté v predchádzajúcich bodoch, dajte nám o nich vedieť. Jednoduché programovanie zahrňuje napríklad export dát do XML formátu. Pri komplexnejšom môže ísť napríklad o vyhľadávač najbližších predajných miest. Detaily s vami veľmi radi prekonzultujeme osobne.

27. Webová analytika

Webová analytika je rovnako dôležitá ako dizajn, rýchlosť, či SEO. Základná analytika zahrňuje bežné nastavenie Google Tag Manager (Google Analytics + Facebook Pixel). Pokročilá navyše zahrňuje nastavenie niekoľkých "eventov" na mieru (napr. merateľnosť pridanie do košíka/nákupy). Profesionálna obsahuje okrem spomenutého implementáciu tepelných máp a nahrávanie akcií návštevníkov v reálnom čase.

Hotovo!

Predbežná cenová kalkulácia je bez DPH

Cenový odhad Vášho webu je len orientačný. Ku zvoleným parametrom sa môžete vrátiť a zmeniť vaše rozhodnutie.

V prípade, že chcete vedieť cenu jednotlivých parametrov a zistiť, kde by sa dalo ušetriť, nechajte nám e-mail a odošleme Vám podrobný rozpis cien pre jednotlivé položky.

Tešíme sa na spoluprácu!

text

Nezáväzná žiadosť o detailnejšiu cenovú ponuku:


Súhlasím so spracovaním osobných údajov *

Chcem dostávať najnovšie tipy, návody a analýzy z prostredia digitálneho marketingu a e-commerce na svoj email pre zefektívnenie môjho podnikania


Stále váhate ? Pozrite si naše portfólio.

+421 948 381 303

.